Často kladené dotazy (FAQ)
- Lze vytvořit objednávku bez registrace/vytvoření účtu?
-
Na našich stránkách lze nakoupit bez předchozí registrace. Vytvořením vlastního účtu ale získáte přístup k přehledu všech vašich objednávek a vaše osobní i platební údaje budou bezpečně uloženy pro příští nákupy.
- Jak mohu stornovat objednávku?
-
Otevřete e-mail, kterým jsme vám objednávku potvrdili, a vyhledejte v něm číslo objednávky.
Číslo objednávky zkopírujte, vložte do emailu a pošlete žádost o storno objednávky na email podpora@momenti.cz.
Váš požadavek bude zpracován a bude vám zasláno potvrzení o stornu objednávky.
- Kde najdu číslo objednávky?
-
Číslo objednávky naleznete v potvrzovacím e-mailu, který obdržíte ihned po jejím vytvoření.
- Kde naleznu fakturu k objednávce?
-
Svou fakturu naleznete v elektronické podobě v e-mailu, v administraci v záložce „Moje objednávky“ v administraci vašeho účtu.
- Jaká je délka záruky?
-
Našim zákazníkům se snažíme přinášet světový design v té nejvyšší kvalitě a za dostupné ceny. Na celý sortiment garantujeme standartní záruku 2 roky. IČO mají jen 1 rok.
- Co je slevový kupón a jak ho lze uplatnit?
-
Slevový kupón chápeme jako formu poděkování a vstřícnosti k zákazníkovi. Klademe důraz na spokojenost zákazníka, a proto vám v rámci různých akcí a kampaní nabízíme slevu na vybrané výrobky. Kupón je složen z unikátního kódu, jehož platnost může být časově omezena. Slevu uplatníte v nákupním košíku zadáním příslušného kódu. Slevové kupony nelze kombinovat v případě probíhající slevové akce.
- Jaká je dodací lhůta a cena přepravného?
-
Doba doručení objednávky se liší v závislosti na typu objednaného produktu, vaší doručovací adrese a způsobu doručení, který jste si vybrali. Během výprodejů a akcí může doručení trvat o něco déle než obvykle.
Ceny dopravy je uvedena vždy u každého produktu individuálně.
- Jak ověřit stav objednávky a jejího doručení?
-
Veškeré informace týkající se objednávky, jejího stavu a předpokládaného termínu doručení naleznete v potvrzovacím e-mailu.
- Je možné si objednávku osobně vyzvednout?
-
Ano, veškeré objednané zboží si můžete sami vyzvednout v našem skladu v Chotíkově nebo na prodejně Kave Home v Praze.
- Jak postupovat v případě, že mi bylo doručeno jiné zboží?
-
V případě, že vám byl doručen nesprávný produkt, obraťte se na nás prostřednictvím reklamačního formuláře.
- Jak mohu zboží vrátit?
-
Pokud jste se rozhodli pro vrácení objednaného zboží, využijte online formulář pro vrácení zboží, který naleznete zde.
Poté zboží zašlete na adresu našeho skladu Chotíkov 388, Chotíkov 33017 Podrobná pravidla a omezení vrácení zboží najdete v našich podmínkách.
- Jaká je lhůta pro vrácení zboží?
-
Zboží zakoupené na našem e-shopu můžete vrátit do 365 dnů od jeho doručení, a to bez udání důvodu. Zboží však nesmí nést známky použití.
- Kdy mi budou vráceny peníze?
-
Peníze vám budou zaslány zpět na váš účet do 14 dnů ode dne, kdy:
obdržíme vrácené zboží na náš sklad nebo
nás informujete, že odstupujete od kupní smlouvy.
Obdržím náhradu přepravného v případě vrácení zboží? Plná cena poštovného je vrácena v případě odeslání celé objednávky. V případě nevrácení celé objednávky je automaticky poskytována sleva na další nákup ve výši 5%.
- Poskytujete vzorky látek?
-
Ano, vzorky ke většině produktů máme k dispozici a je možné jejich zaslání zdarma na adresu.