Často kladené dotazy (FAQ)

Lze vytvořit objednávku bez registrace/vytvoření účtu?

Na našich stránkách lze nakoupit bez předchozí registrace. Vytvořením vlastního účtu ale získáte přístup k přehledu všech vašich objednávek a vaše osobní i platební údaje budou bezpečně uloženy pro příští nákupy.

Jak mohu stornovat objednávku?

Otevřete e-mail, kterým jsme vám objednávku potvrdili, a vyhledejte v něm číslo objednávky.

Číslo objednávky zkopírujte, vložte do emailu a pošlete žádost o storno objednávky na email podpora@momenti.cz.

Váš požadavek bude zpracován a bude vám zasláno potvrzení o stornu objednávky.

Kde najdu číslo objednávky?

Číslo objednávky naleznete v potvrzovacím e-mailu, který obdržíte ihned po jejím vytvoření.

Kde naleznu fakturu k objednávce?

Svou fakturu naleznete v elektronické podobě v e-mailu, v administraci v záložce „Moje objednávky“ v administraci vašeho účtu.

Jaká je délka záruky?

Našim zákazníkům se snažíme přinášet světový design v té nejvyšší kvalitě a za dostupné ceny. Na celý sortiment garantujeme standartní záruku 2 roky. IČO mají jen 1 rok.

Co je slevový kupón a jak ho lze uplatnit?

Slevový kupón chápeme jako formu poděkování a vstřícnosti k zákazníkovi. Klademe důraz na spokojenost zákazníka, a proto vám v rámci různých akcí a kampaní nabízíme slevu na vybrané výrobky. Kupón je složen z unikátního kódu, jehož platnost může být časově omezena. Slevu uplatníte v nákupním košíku zadáním příslušného kódu. Slevové kupony nelze kombinovat v případě probíhající slevové akce.

Jaká je dodací lhůta a cena přepravného?

Doba doručení objednávky se liší v závislosti na typu objednaného produktu, vaší doručovací adrese a způsobu doručení, který jste si vybrali. Během výprodejů a akcí může doručení trvat o něco déle než obvykle.

Ceny dopravy je uvedena vždy u každého produktu individuálně.

Jak ověřit stav objednávky a jejího doručení?

Veškeré informace týkající se objednávky, jejího stavu a předpokládaného termínu doručení naleznete v potvrzovacím e-mailu.

Je možné si objednávku osobně vyzvednout?

Ano, veškeré objednané zboží si můžete sami vyzvednout v našem skladu v Chotíkově nebo na prodejně Kave Home v Praze.

Jak postupovat v případě, že mi bylo doručeno jiné zboží?

V případě, že vám byl doručen nesprávný produkt, obraťte se na nás prostřednictvím reklamačního formuláře.

Jak mohu zboží vrátit?

Pokud jste se rozhodli pro vrácení objednaného zboží, využijte online formulář pro vrácení zboží, který naleznete zde.

Poté zboží zašlete na adresu našeho skladu Chotíkov 388, Chotíkov 33017 Podrobná pravidla a omezení vrácení zboží najdete v našich podmínkách.

Jaká je lhůta pro vrácení zboží?

Zboží zakoupené na našem e-shopu můžete vrátit do 365 dnů od jeho doručení, a to bez udání důvodu. Zboží však nesmí nést známky použití.

 

Kdy mi budou vráceny peníze?

Peníze vám budou zaslány zpět na váš účet do 14 dnů ode dne, kdy:

 

obdržíme vrácené zboží na náš sklad nebo

nás informujete, že odstupujete od kupní smlouvy.

 

Obdržím náhradu přepravného v případě vrácení zboží? Plná cena poštovného je vrácena v případě odeslání celé objednávky. V případě nevrácení celé objednávky je automaticky poskytována sleva na další nákup ve výši 5%.

Poskytujete vzorky látek?

Ano, vzorky ke většině produktů máme k dispozici a je možné jejich zaslání zdarma na adresu.