Hodnocení obchodu
skvělá komunikace, rychlost
doporučuji
mohu doporučit, vše od objednání až po doručení proběhlo k mé naprosté spokojenosti, zboží dorazilo perfektně zabalené, v garantované lhůtě, naprosto totožné s vyobrazením na stránkách - možná ještě hezčí, montáž lavice trvala naprostou chvilku, jednotlivé části do sebe precizně zapadaly
I don't like that the courier is off loading delivery on the street and goes. I believe delivery should be to the door of the client and I would appreciate if this is changed in the delivery policy.
Dobrá komunikace.
V tomto obchodě jsem dělal 3 objednávky a pouze u jedné proběhlo vše v pořádku. Na první objednávku jsem čekal X týdnu navíc. Nový trend schovávat svou neschopnost za Covid. Naposledy mi poslali "designový" obraz, který měl designový jen název. Cetka, zmetek skoro za 2 tisíce. Při reklamaci "nechte si to a vyhoďte, vrátíme vám peníze". Takže opravdu je hodnota nabízeného zboží taková? Je to k zamyšlení. Bohužel mám jen volbu Doporučit / Nedoporučit. Přidal bych Doporučit v výhradou. Jen Doporučit bohužel tento obchod nemůžu.
Vážený pane Masopuste,
věříme, že jsme udělali maximum pro Vaši spokojenost v rámci reklamace, za vadný kus dodaného zboží se velmi omlouváme.
S přáním hezkého dne
Petr
Skvělá komunikace, rychlé zaslání, zboží opravdu poctivě obaleno recyklovatelnou výplní (trocha plastu pouze jako obal sedáku a nožiček, aby se povrchy nepoškrábaly). Díky slevové akci celkem slušná cena.
Rychle dodání zboží
Zboží bylo doručeno k danému termínu.
Objednavka za placena zalohou 30 000 . Nedošlo ani zboží, ani peníze zpět.
Dobrý den,
velice se omlouváme ale jak Vás již kolegyně informovala, výrobce ukončil výrobu Vámi poptávaného stolů, za komplikace se omlouváme a věříme, že všechny ostatní zakázky proběhnou již v pořádku.
Přeji hezký den
Petr
Vse v pohode, s kreslem spokojenost.
Vše proběhlo v pořádku, ochotná slečna na lince.
+ krásné zboží
- delší dodací lhůta
Zboží přišlo poškozené vlivem špatného balení.
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše zkušenost, v systému vidím, že reklamační oddělení s Vámi věc již řešilo. Věřím, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Přeji hezký den
Petr
Po oznámení, že je moje objednávka připravena k expedici, jsem čekala 14 dní na doručení z kapacitních důvodů. Bohužel pak jsem byla na dovolené. Domluvila jsem si tedy závoz až po návratu, ale to se nepovedlo a kurýr se pokoušel doručit. Asi se může stát. Jinak doručení po návratu z dovolené proběhlo bez problémů a v domluvený termín, takže nakonec spokojenost.