Hodnocení obchodu
zboží zakoupené před 14 dny ještě nedorazilo. Nemám tedy co hodnotit. Zatím nevím, trvá to dost dlouho.
Dobrý den,
na Vaši objednávce pracujeme a je již připravena k expedici.
Přeji hezký den
Petr
zatím jsem zboží nepoužila
Zbozi dorazilo jak melo, obchod komunikoval vyborne.
Vsechno probehlo v poradku. Jen ta dodaci lhuta je silena. Na zbozi jsem cekala 2 mesice! Ale bylo to dopredu avizovano, takze bud berte nebo nechte byt, ze?!
Dorazilo mi špinavé křeslo, z plsti, které internetový obchod nazývá kašmírem. Při vracení a odeslání zboží situaci komplikují požadováním originálního zabalení, které zákazník pochopitelně poničí a roztrhá při vybalování. Situaci komplikují tím natolik, že to zákazník nestihne vrátit ve lhůtě 14dní.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vám dorazilo poškozené křeslo. Požadavek na originální balení není dle zákona nutné požadovat. V případě nahlášení reklamace se nejedná o klasické vrácení ve 14 denní lhůtě a nemusíte se tímto vůbec stresovat, zajistíme Vám svoz zboží a veškeré náklady s tímto spojené jdou za námi. Brzy Vás bude kontaktovat reklamační technik a celou záležitost s Vámi rád projde.
Přeji hezký den
Petr
Zboží zatím nedorazilo :(
Dobrý den,
27.6. jsme Vás informovali o termínu dodání, zboží již v našem skladě a bude vyexpedováno v nejkratším možném termínu.
S pozdravem,
Petr
Absolutni nedodrzeni dodaci lhuty
židle super,vypadají velmi luxusně.
moc jsem spokojena
Je to pro mě něco nadcasoveho,pro mě mega!
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše super hodnocení, které nás potěšilo,
přejeme Vám hezký den,
S pozdravem
Petra
Rychle doručeno, pečlivě zabaleno, zboží kvalitní.
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení a velmi nás potěšilo.
Přejeme Vám hezký den,
S pozdravem,
Petra
Vše došlo v pořádku...doporučuji
Dobrý den vážený pane Stázka,
děkujeme za zpětnou vazbu a Vaši pozitivní reakci i hodnocení.
Přejeme Vám hezký den z Chotíkova u Plzně.
S pozdravem Petra
Dobrý den paní Mirko,
děkujeme velice za Vaše vyjádření a krásné hodnocení, které nás moc potěšilo.
Těšíme se na Vaše další objednávky a doufám, že naše produkty krášlí Váš interiér :-)
Hezký den přejeme,
Petra
Dobrý den,
o termínu a stavu objednávky Vás průběžně informujeme, zboží je již u nás a připraveno v procesu expedice.
S přáním hezkého dne
Petr
Objednávku mám z 31.5.2021, dosud mi zboží nebylo dodáno, je 24.6.2021. O dodávce od firmy DPD se ani nevyjadřuju, katastrofa!
Dobrý den paní Fikejzová ,
děkujeme za hodnocení, komplikace se společností DPD nás mrzí, pokud byste měla podnět přímo k samotné DPD společnosti, můžete odeslat na reklamace@designovynabytek.cz se společností DPD bychom dořešili.
Dle sledování zásilky vidím, že již byla vyzvednuta na výdejním místě.
Děkuji a přeji hezký den,
S pozdravem
Petra
Dobrý den pane Bacovský,
děkujeme za Vaše vyjádření a necháme Vaši objednávku prověřit.
Přejeme Vám hezký den,
s pozdravem
Petra
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a komentář, stále a rádi pracujeme na tom, aby naši zákazníci s nabídkou i webem byli spokojeni.
přejeme Vám hezký den,
Petra
S nákupem spokojenost, mohu doporučit, stolek je moc hezký
Určitě doporučuji. Chystám se objednat další vybavení do bytu.
Dobrý den paní Konstantová,
rádi bychom Vám poděkovali za Vaši recenzi a těšíme se na další objednávky.
Mějte hezký den,
s pozdravem
Petra
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za kladné hodnocení, kterého si ceníme a budeme rádi, když nám zachováte přízeň.
Mějte pěkný pondělní den,
s pozdravem,
Petra.