Vše o nákupu
Vše
o nákupu
Vše co potřebujete vědět
o nákupu a báli jste se
zeptat.
Potvrzení objednávky | Možnost platby | Dodání zboží | Montáž zboží | Dodací lhůta Doprava | Převzetí zásilky | Možnost zapůjčení vzorků
Možnost platby
1. Na dobírku
-
Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku, tzn. že zboží zaplatíte v hotovosti nebo kartou při dodání přímo řidiči.
- Na dobírku nelze platit zboží, u něhož je uvedeno, že se jedná o zakázkovou výrobu. Na toto zboží bude na základě objednávky vystavena zálohová faktura. Po jejím zaplacení na účet prodávajícího, bude zboží zadáno do výroby. Termín dodání začíná běžet dnem připsání platby na účet prodávajícího.
2. Bankovním převodem - bez poplatku
- Po odeslání objednávky Vám ihned automaticky zašleme pokyny k platbě na Vaší emailovou adresu.
- Při platbě převodem použijte číslo objednávky jako variabilní symbol.
- O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem. Obvykle je platba připsána na náš účet do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve Vaší bance.
- Číslo účtu: 2107841167/2700
- Pokud je pro Vás obsah faktury nedostatečný nebo není správný, kontaktujte nás na emailu info@designovynabytek.cz . V emailu uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit.
3. Platba online kartou.
- Nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby přes platební bránu GoPay!
- Maximální částka pro platbu kartou je 150 000 Kč s DPH.
Montáž zboží
- Nabízíme montáž zboží, cenová nabídka je na vyžádání u pana Mlynaříka logistika@designovynabytek.cz.
Dodací lhůta
- Termín pro dodání zboží je uveden u produktu. Termíny dodání zboží se u jednotlivých produktů liší.
- Přepravní společnost Vás bude kontaktovat ohledně doručení nejpozději v den dodání zboží. S přepravní společností se můžete domluvit na pozdějším dodání.
- Pokud jste si objednali více položek, budeme Vám zboží expedovat najednou. (Až bude vše na našem skladu.) Po individuální konzultaci je možné rozdělení objednávky a odeslání dříve dostupných položek.
Doprava
- Doprava je zajištěna kurýrními službami DPD, Geis, PPL, TOPTRANS, Zásilkovna.
- Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.
- Řidič přepravní společnosti zásilku doručí k prvním uzamykatelným dveřím (v případě Geis a DHL probíhá doručení pouze na adresu - nikoliv k prvním uzamykatelným dveřím).
- Budete-li si přát platit dobírkou, řidič od Vás vybere příslušnou částku.
- Vynáška do patra je možné prostřednictvím společnosti TOPTRANS nebo Geis za částku 1699,- Kč.
- Pokud si objednáte objemné zboží vyžadující paletu, ta je vždy součástí zásilky. Po doručení zůstává zákazníkovi a řidič ji neodebírá.
- Cena dopravy po Evropské unii je na vyžádání u pana Mlynaříka logistika@designovynabytek.cz.
Převzetí zásilky
Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností.
Při převzetí zásilky se řiďte níže uvedenými zásadami:
- Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen.
- V případě, že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné ji rozbalit a zkontrolovat stav zboží.
- Reklamace na zboží bude uznána pouze v případě, že nebude vnější obal poškozený.
- Reklamace rozbitého skleněného zboží je možné uplatnit pouze u dopravce.
- V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na reklamace@designovynabytek.cz
- V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte na výše uvedených emailových adresách. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
- Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.
Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. Takové zboží je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. V případě potřeby Vám rádi s reklamací pomůžeme.
Možnost zapůjčení vzorků
- Našim zákazníkům nabízíme možnost bezplatného zapůjčení vzorků zboží, které naleznete v sekci "SKLADOVKY".
- V případě zájmu o tuto službu nás, prosím, kontaktujte na telefonním čísle +420 731 639 718 nebo na e-mailové adrese dosly@designovynabytek.cz, kde Vám poskytneme bližší informace.